back to work och kvällsfika


Det var riktigt skönt att komma tillbaka till jobbet idag. Sedan kom världens bästa Louise ner på stan och vi åt GOD kyckling/avocado-sallad till lunch. MYS!


Såhär såg det ut en stund hos mig ikväll. Youghurt, stearinljus och dator.


Sedan kom dessa två sötnosar på besök för att se nya hemmet. Vi kvällsfikade lite och skrattade mest. Kom snart tillbaka!


Nu önskar jag er en fridfull natt. (Det är fullmåne så vi får se hur det blir med min nattsömn. Jag brukar inte kunna sova när det är fullmåne). Jag väntar på att babe ska komma hem från fotbollskväll med grabbarna så att vi kan krypa ner tillsammans, skönt för jag behöver aldrig mer vara mörkrädd. Imorrn kväll tror jag bestämt att projektet blir att få upp lite tavlor på väggarna... NATTA!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Åhh va de ser fint ut :) måste komma å titta snart! vi ses på lördag, ska bli jättekul:) Pusspuss

2009-11-03 @ 22:45:10
Postat av: Becca

Tack för en mysig kväll=) ni har det SÅ fint!!!

2009-11-04 @ 19:17:01
Postat av: Pernilla Jansson

dagens uppdate innan läggdags? hihi. mys att prata lite idag. nu ska jag sova börjar 8 imorrn, men bara en lektion sen kommer charlotte ! :) puss ses i helgen

2009-11-04 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0