det blir inte festligare än såhär


Näe, jag som är en riktigt trött-apa, ska upp tidigt till jobbet imorrn och dessutom lider av pms these days har inte festat till det vidare värst denna fredag. Min lediga dag flög iväg snabbare än jag hann blinka och jag tycker inte att jag gjort just något alls. Handlat lite, sparkat boll med doggie och legat i soffan. Jag och babe åt tacos... Det var väl typ det. (Förresten hann vi spika upp EN enda grej på väggen innan vi blev osams om var resten skulle sitta, grattis. Så tavlorna ligger fortfarande i ett hörn och väggarna gapar tomma. Kanske, kanske att vi kan enas en vacker dag).


Min lite yngre version kom över för en kvällspromenad, Idol och skitsnack.


Vi åt jordnötter och Plopp...


...och pudeln satt emellan oss och njöt av livet.


Just nu ser det ut såhär hos oss och jag känner mig precis lika redo för drömmarnas värld som Disa. Imorrn belönar jag mig själv med vin och gott sällskap efter jobbet.

Segt som fan är det att arbetsveckan ibland innefattar helger, det kommer jag aldrig att komma över tror jag. MEN, då får man uppskatta sina hemma-fredagkvällar och göra det bästa av situationen, visst?! Vi mår alla bättre av att försöka tänka positivt i alla situationer, så kom igen nu! Jag tränar på att bli bättre på detta varje dag, och visst känns livet alltid lite roligare om man försöker se det goda i allt och hela tiden blickar framåt...

SOV GOTT fina DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0