det har varit en tuff vecka...



Mörk tidig måndagmorgon. Frukost på McD på centralen i Sthlm.



Lina och jag startade veckan med säljutbildning på huvudkontoret. Intressant och väldigt givande. Men dagen blev lååång. Vi var ganska fnittriga i taxin (på väg till tåget som tog oss hem) på kvällen sen.


Lina somnade och jag läste skvaller... (Jag älskar att kolla bilder och läsa smaskiga nyheter, även om nittio procent säkert är lögner...)

Resten av veckan har varit rätt tung. Jag känner att det är vinter nu, och jag har aldrig gillat vintern eller varit på mitt soligaste humör under dessa månader någonsin. MEN, snart startar en ny vecka och då tar jag nya tag. Fler stearinljus och lite mer godis så känns det nog bättre. Vi får tänka på att snart är det jul, och efter jul börjar det bli ljusare igen. Jag längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0