FAB födelsedagsfest!!


Idag fyller fina Emma 23 år! HIPP HIPP HURRA och GRATTIS önskar vi här ifrån Skallberget!


I lördags var vi ditbjudna på PARTY! Och vilken födelsedagsfest det blev!! TACK Emma, vi känner oss alltid så välkomna och har alltid så kul hos er! Du är en riktigt GRYM festfixare som ser till att alla trivs och lever loppan!


Det bjöds på sångtävling och födelsedagsbarnet
ROCKADE!


Grabbarna hejar på...


Duell mellan kusinerna.


Eddie var DJ, valde låtar och höll hårt i fjärrkontrollen haha.


...sedan ställde han upp på lite fotografering.


Bröderna Shala, lika som bär!


Eddie och min fina, fina sambo.


Skål, dags att hoppa in i taxin och åka ner till stan.


"You had me at hello..."

Det var vår lördagkväll. Och det var såå KUL som sagt, längtar redan till nästa gång. Det här fotbollsuppehållet är ju egentligen fantastiskt om man tänker efter. Enda månaden på året som vi kan gå på fester tillsammans jag och min målvakt. Bäst att ta vara på den lilla tiden... Vi ska ju ha inflyttningsfest också. Kanske vore läge att hänga upp lite tavlor först... Imorrn SKA jag ta tag i detta, vi har skjutit upp det i många dagar nu. Vi är bra på att skjuta upp saker. Men vad gör det så länge man njuter av livet och lever i nuet?!

Idag stod bara jobb på schemat. Kyckling och mys ikväll, nu säger jag GOD NATT! Imorrn är det FREDAG igen, jippie!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

TACK gumman för dina fina ord! Va söt du är! va bra att du hade kul:)vi får ses snart igen och hitta på nåt kul! Puss puss

2009-11-12 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0