flytt-koma?!



Första bilden från nya hemmet. Vi fick den här lampan av min goa svärmor och den är ju SÅ FIN! Jag bara älskar den!


Lilla brorsan var här igår och monterade lite hönsnät på balkongen så att den superlilla pudeln inte ska råka halka emellan spjälorna. Det vore ju en hemsk olycka.

Idag har vi roat oss med ännu fler kartonger. Nu är allt i alla fall instoppat på tillfälliga ställen så att vi slipper se skiten. Organiseringen får vi ta en annan dag. Imorrn ska jag tillbaka till jobbet och det ska bli kul, jag har hamnat i en flyttkoma av något slag och kanske kan jag ta mig ur den imorrn. Det enda jag kan tänka på är skruvar, belysning och vilken tavla som passar bäst på vilken vägg.

Vi har hunnit handla också, och lämnat in nycklarna till gamla placet. Och tvättat lite ikväll. Så det har varit en mycket effektiv dag. Nu har vi precis ätit korv med bröd och nu ska jag krypa till kojs.


Jag skulle behöva ligga såhär en hel dag efter denna fullspäckade helg...



Doggie gillar sitt nya hem lika mycket som vi och hon har fått en ny matta prydd med stjärnor att vila på. Hon sov på den i vardagsrummet hela natten utan ett knyst, bra betyg!


Nu får det vara slut på denna dag, hoppas att du haft en bra start på den nya veckan och den nya månaden. NOVEMBER... Snart tänder vi adventsljus. GOD NATT fina du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0