GOD MORGON SÖNDAG


HEJ alla mina bloggisar!

Vilken GALEN dag det var igår. Alla led av sömnbrist och hälften av flyttgrabbarna var bakis, men vi garvade mest hela tiden och ingenting viktigt gick sönder. Så det var en lyckad flytt. Vi fick så BRA hjälp av baby´s vänner och dem offrade sin lediga lördag för oss, TACK killar!

Kameran och kamerasladden ligger i någon av alla lådor så det blir tyvärr inga bilder förren jag hittat på dom. Nu återstår att packa upp allt, handla och få ordning på belysning och förvaring etc etc. Jag lovar er att vi har att göra!

Igår kväll var jag så trött så att jag hade ont i hela kroppen och bara längtade efter att få sova, men min kära sambo övertalade mig till att fira och dricka vin! (TUR, jag är glad att jag åkte med, vi kan ju packa upp och fixa hela livet). Så vi fick oss en välbehövlig paus i allt pysslande och åkte hem till Eddie och Emma och drack vin och åt chips, ost och kex. MUMS! Vi hade det så himla trevligt och skrattade gott hela kvällen så vi var inte hemma före ett inatt trots att dagen varit så lång. Gott vin och goda vänner, en perfekt lördagkväll!

Nu ska jag fortsätta här...


Kommentarer
Postat av: Anna L

HEJ! Skööönt att flytten gick smärtfritt, det är ju sååå skönt när det är färdigt :) Väntar på bilder.... Kram

2009-11-01 @ 17:51:58
Postat av: Anonym

Zlatan's mamma är en pappa!

2009-11-01 @ 20:09:40
Postat av: Johanna

Grattis till flytten Hanna! Nu är du sambo! =) Hoppas allt gått smidigt. Ses när vi jobbar ihop nästa gång. Kram!

2009-11-02 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0