hundpromenad och tvättberg


Yeeeah, det var inget allvarligt fel. Och snillet fixade datorn SÅHÄR snabbt. Guld värt! Nu ska jag rensa lite och ta bättre hand om min kära Sony Vaio. Så att vi slipper detta i framtiden...


Världens goaste Becca (som varit hemma över helgen från Lund) tog med sig sin "lilla" Gina och kom på besök i stan idag. JIPPIE!



Ta mig om du kan din stora kluns, jag är mycket snabbare än du...



Gina tyckte att Disa var lite konstig och hajade inte riktigt att det där var en inbjudan till bus.



Vad händer där borta nu då?



Ähh, jag taggar, jag har ingen lust att jaga en puckad pudel...



I skogen var det mörkt, och Becca hade fullt sjå att hålla i dem vilda hundarna (haha)...



Hemma igen efter en två timmar lång promenad. Lovely med frisk luft!


Om darling visste att vi haft en schäfer på hallmattan idag hade han nog kissat på sig, han är GANSKA rädd för alla hundar utom vår egen Disa (och hon är ju inte speciellt skräckinjagande)...

Resten av dagen har vi dealat med vårat galna berg av tvätt (nu är det klart för den här gången, SKÖNT), varit på Ica, ätit korv och ÄNTLIGEN fått hem digitalboxen. Så om en timme blir det chips och Desperate Housewifes, YES!

Vi hörs imorrn kära vänner! Ni finns i mina tankar, ALLTID!


Kommentarer
Postat av: Marlene

han var ju här igår. Vi retade honom om att han inte lät dig vara med på din blogg.

Vi retades och sa att man kan ju säga att min sambo och jag har bloggen ihop för han är med på så många bilder. Sen höll alla på mot honom. Stackarn. Hahaha



Konstigt att vi två aldrig har träffats med tanke på hur länge ni varit ihop. Men någon dag lär vi ju stöta på varnadra kan jag tro=)



PPs, va liten Disa är nu ser jag när du håller henne. trodde hon var större...

2009-11-10 @ 20:24:35
URL: http://www.marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0