i fredags...



...hade vi ju fint besök i nya lägenheten av mina favoriter Louise och Esmeralda (som kommit hela vägen från Stockholm). Vi åt fetaostsallad (som särskilt den yngsta av oss älskade), klyftpotatis och kyckling. MUMS!


Något lurvigt och svart var väldigt sugen på den grillade kycklingen...


Världens finaste tjej lånar mammas armband.


Hannas sallad är bäst!


Lillis blev lite trött efter maten och jag hittade henne i den mjuka sköna hundkorgen. SÖT!


Nattis!



Bebis nr två växer och växer. Och jag längtar tills jag får hålla och pussa.



Fina, fina Louise. Du är bara bäst! Och du vet hur mycket jag tycker om dig...



Puss på dig älskade, älskade vän!

Nu tror jag att jag går och lägger mig och väntar på min man... Hoppas att ni haft en fantastisk onsdag och att ni är vid gott mod trots att solen inte kikat fram på flera veckor. Vilket SKITväder vi har. Snart måste det ju räcka med moln och bli lite blåare på himlen...

GOD NATT ONSDAG!


Kommentarer
Postat av: louise

sötis då:)

mitt andvändarnamn o lösen är louise

2009-11-12 @ 21:19:38
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0