ihh vad det regnar


Galet sliten idag, dåligt humör och regn på det. Jippie. Har nyss ätit en pizza. Det hjälpte inte, ska testa med en dusch. Sedan kanske jag går och lägger mig.

Här får ni lite av veckan som gått:


Jag åt världens godaste matlåda till lunch en dag. 20 kr på ett kinaställe i stan, så jävla värt. Där handlar jag fler gånger.


På jobbet har Lina gjort rebusar åt mig när eftermiddagarna blivit långa haha...


Pernilla har varit hemma över helgen och vi hann med en familjemiddag i fredagskväll. MYS!

Hoppas att ni har en GLAD dag!


Kommentarer
Postat av: karin

vad gott det ser ut! men vadå bara 20 kronor? var ligger det stället? hoppas allt är bra med dig hanna. ser så fint ut i nya lägenheten också! KRAMAR!

2009-11-27 @ 18:17:32
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0