officially moved in



Efter alla dessa år, äntligen sambos på riktigt. Kärlek!


På min rast idag sprang jag och köpte den här lilla söta västen. 149 kr från VILA. Funderar på om jag kanske ska ha den på lördag då vi är bjudna på födelsedagsfest.



Hemma från jobbet och ljusen är tända. Vårat fina men väldigt ofärdiga vardagsrum just nu.



Världens bästa loppis-fynd är matbordet. I love it! Disa med, hon brukar ligga och mysa där under.



Kräftstjärtar och pasta till kvällsmat. När min man inte är hemma passar jag på att äta fisk. Han HATAR det, men jag skulle kunna döda för kräftstjärtar (nja, kanske inte döda... men ni hajar).



Och efterrätten som jag handlade med mig på vägen hem. Det finns inget bättre än godis.



Jag är världens sötaste...



...men nu går jag. (Ser ni varför jag kallas limpan?)



Bläää, kan du sluta fota nu då?



Såhääär uttråkad blir jag när du plockar fram den där jävla kameran...


Nu ska jag gå och borsta tänderna, ledig dag imorrn och morgonpromenad med Louise står på schemat. SWEET DREAMS mina fina!


Kommentarer
Postat av: johanna

å så fint det se ut gumman! jag är så nyfiken på att komma och kolla hur det ser ut i verkligheten!

vi kanske kan ta en promenad och kaffe hos dig nästa torsdag? :) (fult att bjuda in sig själv;P) hihi..

2009-11-05 @ 08:20:13
Postat av: Linda

Vad fint Hanna!

2009-11-05 @ 16:20:33
URL: http://catchlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0