ointressanta dagar


Jösses vilken regular tråkig regnig vecka. Hushållsarbete, tvätt, soffhäng. Typ så har våra kvällar sett ut. Nu har min sambo fått besök från Danmark över helgen så vi har en inneboende en stund, väldigt trevligt. Fast jag hinner nog knappt träffa grabbarna i helgen, vi har fulla scheman både jag och baby. Nu är dem ute på helgens första äventyr och jag sover garanterat när dem kommer hem. Sista kissrundan med Disa nu sedan ska jag lägga mig och kolla på The Hills tills jag somnar. Herrå...


Jag tror att denna ska få flytta in hos mig...

 


Kommentarer
Postat av: Linda

hej Hanna!

Fin lagenhet... Speciellt koket och kristallkronan. Vart ar kavajen fran? Ha det jatte bra! Kramar Linda

2009-11-19 @ 23:57:32
URL: http://catchlinda.blogg.se/
Postat av: pernilla

söt!!! och vad mysigt det ska bli att ses ikväll! åh jag längtar. snart går jag ändå haha. puss

2009-11-20 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0