paradise hotel och blåbärspaj


Jag fick en chock när jag tittade på premiären av Paradise Hotel nyss, så jag måste nog fortsätta följa detta i veckan och se hur det utvecklas. Nu slötittar vi på fyrans söndagsfilm och är allmänt sega och degiga båda två. Snart är det dags att släcka ner här och krypa ner under täcket.


Jag fick ett ryck och slängde ihop en blåbärspaj tidigare som vi har mumsat på. Supergod blev den, nu är jag så mätt att jag kan rulla fram...


Jag hoppas att ni haft en underbar helg allihopa och att ni njuter av livet varje dag! Livet är NU!


Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Åh, gud vad mysigt! haha, man blir hungrig av att läsa din blogg :P



sv; tack hihi ;D

2009-11-15 @ 23:58:30
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0