tråk måndag


Hej kära vänner!

I och för sig garvade jag gott på jobbet hela dagen, annars har måndagen varit rätt grå. När ska vi få se solen igen? Hoppas att det inte dröjer alltför länge.

Kyckling och ris nyss, gårdagens paj till efterrätt. Nu ska jag kissa hunden och duscha innan Paradise Hotel, för sedan blir det sängen för mig. Helt vanlig, svensson-måndag med andra ord. Jag är inget stort fan av måndagar...


Tänk om man var på en skidsemester just nu...



...eller satt här och var solbränd och glad...



...eller fick ge Lollo en puss...



...eller sitta i solen och äta glass...

Så, nu har jag drömt mig bort lite. Nu får det bli tisdag.

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0