trött dator och skitmåndag


Jävla skit. Det var visst INTE ett tillfälligt fel på datorn. Och både jag och min sambo är SÄMST på teknik-prylar. SÅ, det blir inte mycket surfat hemma these days. Jag som har massa bilder att visa er... MEN, imorrn åker datorn på besök till en gubbe som vet hur man pysslar med virus. HOPEFULLY (om allt går som det ska), kommer datorn hem frisk igen på onsdag. Det vore väl underbart?! 

DESSUTOM (som om inte detta vore nog) så har vi FORTFARANDE INTE fått hem vår digitalbox till tvn. KUL! Ikväll sitter jag alltså och äter skorpor och kollar på svt24. Grattis till mig. Nej men fy fan vad jag klagar, nu får det räcka. Det finns väl annat att göra än att surfa och titta på tv! Jag har ett fantastiskt liv jämfört med många i världen, så nu ska jag tänka på allt jag har istället för vad jag inte har.

Vi hörs när datorn är frisk igen mina bloggisar!


Måndagspepp till oss alla fina människor på jorden! DU är stark!

 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Grattis till att bli sambo=)

Men mer bilder på er två ihop. Det finns ju bara 2 st på Keita.

Tråkig han är som inte vill vara med.

Annars har du här

showid20456462.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid20456462.html



Hittade inga fler. Han gömmer sig när kameran åker fram...



2009-11-09 @ 21:43:53
URL: http://www.marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0