vem vill bli miljonär?


Jag!? Eller kanske inte förresten... Jag tror ej på att pengar köper lycka och jag tror inte att någon med massa pengar nödvändigtvis är lyckligare än en vanlig arbetare med tight ekonomi. Man kan vara rik på olika saker, och jag tror inte att rik på pengar är den rikedom man ska värdera högst eller fokusera på mest...

Jag tände ljus och då blev det lite roligare att betala räkningarna ikväll. HM-räkningen är ju inte så farlig att betala, man har ju fått något kul för pengarna...

Min kärlek är på "fotbollsgala". Det är dags att få lön för mödan och eventuellt ett pris som belöning för den gångna säsongen om man gjort bra ifrån sig... Jag tror inte att han kommer hem tomhänt. Vad tror ni Syrianska-supportrar som jag vet läser? Jag hoppas att prisutdelningen går väldans snabbt ikväll för nu längtar jag efter min långa, snygga målis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0