wine date night saturday



Bordet är dukat, bara kvällens date som saknas...



Vi åt pastasallad,



räkor,



feta, marinerade vitlöksklyftor, avocado och aioli. Supergott. Vi åt lääänge och typ hur mycket som helst.


Jag fick FINA blommor!


Min date valde kvällens musik.


Här skämtade vi om att det ser ut som om jag ska på min egen begravning med stearinljus och blommor. Inte så kul kanske egentligen men efter några glas vin tyckte vi att det var det...


Fina, fina Louise med sitt väldigt tomma (?) vinglas.


Och lite senare väntade vi på bussen i regnet...


...men man kan ha kul då med! Louise döpte officiellt detta kortet till GHOSTBUSTERS. Det hade något med hudfärgen att göra haha, jag fuskar ju.


No words needed..


På stan upptäckte vi detta... Misstänkt fall av svinis. Så vi sprang vidare...


...till Tabazco och mötte upp storesyrran Holm...


...och Soffe. Sedan garvade jag konstant och drack vin tills klockan slog ett,  då hoppade jag på bussen hem (för att vara pigg på jobbet idag), mycket bra idé tycker jag såhär i efterhand.

TACK för en supertrevlig kväll!

Nu måste jag ruuusa för nu börjar "One tree hill". Perfekt söndags-slö-tv. Herrå!


Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Vad trevligt det såg ut! Och pastasalladen. Mums! :D

2009-11-15 @ 18:28:40
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0