ÄNTLIGEN HELG


Och vet ni vad det bästa är? Jag är HELT ledig i helgen. Wonderful!


Jag hade en lunchdejt idag innan jag började jobba...



...med världens bästa Louise. Så mysigt att ses igen, det hinner alltid gå ett par veckor mellan gångerna hur väl vi än försöker planera. Men det bästa är att det gör inget när det gäller riktiga vänner, för det känns i alla fall alltid som om man sågs igår. Du är så bra vännen!



Vi åt sjukt god sallad. Sedan stank jag vitlök resten av dagen.


På eftermiddagsrasten hade vi lite mys-stund på jobbet.


Disa lider just nu av PMS och är väldigt deppig. Idag åkte dessutom polotröjan på för att hon frös så mycket. Hormoner är inte lätt att leva med vare sig man är hund eller människa, uppenbarligen. 


Ikväll, efter dagens jobb och träning var det såklart dags för fredagsmat! När vi hade ätit så att vi nästan såg dubbelt kunde vi ännu en gång konstatera att tacos är GOTT!


Och jag stinker just nu om möjligt ännu mer vitlök efter alla nacho chips och min starka guccamole. Men fan vad gott det är.

Nu är alla ljusen tända här hemma och vi har en skön fredagkväll. Vi väntar på Idol-resultatet och dricker cola. MYSIGT att bara vara. Imorrn ska jag sova, sova, sova tills jag vaknar, galet skönt. Hoppas att NI njuter er kväll lika mycket som jag! Fredagar kan vara magiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0