bacillen vann


Så jävla tråkigt. Jag blev inte bättre inatt, tvärtom. Så idag kan jag inte jobba. Värdelöst. Jag har bara varit uppe i typ två timmar och redan tröttnat på att vara hemma. Men jag orkar knappt stå så vad är alternativen...


Såhär känner jag mig (och ser ut) idag... HOW FUN! (NOT!)


DAGENS! "Change the way you look at things, and the things you look at change..."

Nu får det bli glass och té. Och sedan ska jag sätta på en film. Hoppas att DU är FRISK och får en skön onsdag i solen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va har du för hårfärg? Det blev jättefint :) krya på dig!

2009-10-14 @ 17:44:54
Postat av: F e l i c i a

Hej :)

Jag har blivit nominerad som finalist i en månadens-blogg tävling och det skulle vara grymt roligt att vinna den!

Så det skulle vara roligt om du gick in och röstade på mig :D



Ha det bäst!

http://elintoreborg.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment

Jag är nr 1 :D

2009-10-14 @ 17:49:44
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0