saturday night



Igår kväll blev det alltså FEST! Vi var runt 15 tjejer hemma hos gulliga Emma som hade fixat så fint med snacks och tända ljus! Supertrevligt!



Kvällens fina värdinna!



Goa Tessan var där...



...och Becca såklart!



Puss!



Haha, vad gör du Tess?



KUL har vi i alla fall alltid!


TACK för att vi fick komma gumman!


Mästerfotografen slår till haha...


Efter detta satte vi oss på bussen och styrde mot Blue Moon Bar, eller ja busschauffören styrde, men fram kom vi alla fall.


Inne på BMB var det en svarthårig brud som ropade mitt namn, och jag fattade absolut ingenting...


Sekunen senare visade det sig vara min systers gulliga kompis. I peruk (?) kvällen till ära...

Strax innan klockan ett blev jag jättetrött och fick akut hemlängtan, så jag satte mig i en taxi och åkte hem till sängen. SKÖNT att inte vara alltför trött och sliten idag. Tack vänner för igår!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv gumman:) dom här bilderna va iaf lite bättre än dom förra;) PUSS

2009-10-11 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0