lite av varje



Jippie, jag fick sova mer än två timmar i sträck inatt. Det går alltså åt rätt håll och det kan bara bli bättre! Sedan vaknade jag upp till en såhär blå himmel och då kändes dagen räddad. Sol, en skön prommis och god frukost. Vad mer kan man begära? Dessutom gick det skitbra på jobbet, så jag känner mig nöjd med mig själv idag!


Jag rotade fram dom här gamla kängorna ur källaren imorse. Hade glömt att jag hade dom. Det var ju en glad överraskning så dom åkte på direkt, jag gillar dom. Ser nu att vi visst måste putsa spegeln på jobbet imorrn, oops, ganska smutsig...


Oktober är en rosa månad. Du har väl inte glömt att köpa ett rosa band för att stödja Cancerfonden? Kom igen nu, många bäckar små...


Jag har blåst upp många rosa ballonger idag, för imorrn är det "rosa-lördagen" och det uppmärksammas i butiken. Vi pyntar och ska sälja massor av rosa band är planen. Alla handlare i Sverige gör imorrn sitt för att bidra till cancerforskningen. VIKTIGT!


Efter jobbet fick jag världens bästa fredagsmat hemma hos mamma och syrran.


Och sedan tände vi ljus...



Åh, en vindruva.



Nu har jag funderat en stund över hur puckad Camilla i Idol egentligen är. Vilken jävla idiot. Men nu ska jag inte sitta här mer och störa mig på främmande människor, för imorrn ska jag upp tidigt och jobba igen innan jag får helg. Så nu ska jag borsta tänderna innan Idol börjar igen och efter resultatet ska jag SOVA.


Kommentarer
Postat av: karin

tack sötaste hanna! :)



vilka SNYGGA kängor! att fynda bland sina gamla gömmor är väl ändå bland det bästa! var köpte du dom? hoppas du mår bra vännen?! PUSSAR & KRAMAR!

2009-10-03 @ 15:52:33
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0