kärlek, kyckling och bröst



Gokväll!



Före frisörbesök...




Efter frisörbesök. Ganska mycket bättre va?!




Vår älskade lilla limpa på väg hem, hon påminner mycket och ofta om en limpa, här tex.

 


När man vaknar upp till en sådan här himmel, då vet man att dagen blir bra. Jag älskar blå himmel.

 


Medans Disa var hos frisören och mannen fortfarande sov hamnade jag här en stund imorse...



...och det resulterade i ett väldigt rött och varmt ansikte. Såhär arg blev jag på mig själv för det. Att man ALDRIG lär sig hur mycket man tål.



Efter jobb och träning blev det spicy kycklinggryta till middag här i huset. Mums!

 


Och till efterrätt, BRÖST. Jag fick med mig dessa hem ikväll (från världens gulligaste chef, TACK söta du!). Jag gillar att bröstvårtorna ser olika ut, precis som på dem flesta riktiga tuttar. Dock består dessa av hallon och choklad, gott!

 


Såhär spenderar jag helst mina kvällar (inte ensam förstås). Så när vi hade ätit tuttar och diskat undan hamnade vi här resten av kvällen, mysigt. Vi har kollat "Inlåst" på 4:an och sedan "Debatt". Jag har målat naglarna med mitt nya röda lack också. Nu är jag fit for fight för helg.

NI
med hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0