duschdraperi och trevlig middag



Oh yes. Idag tyckte jag att jag var värd tre par nya skor. Och en dunjacka. Och det är jag också! Ibland unnar jag mig fina saker. Idag är en sådan dag. Det här är första paret. Vad tycker ni? Snygga va!



Mina favoriter so far.



Och så tyckte jag att jag behövde lite nitar.



Efter jobb och skoshopping var det dags för shopping till nya hemmet. Men det enda jag fick med mig hem idag var ett duschdraperi och några örngott. Det var kul att gå runt och klämma på allt i alla fall. Jag känner att vi måste flytta in och känna efter lite hur vi vill ha det innan vi shoppar massa. Så is i magen var det sagt ja... Men det är bra att kika runt och hämta inspiration!


Bäst att packa väl...


Sedan blev det god middag på stan med Emma och Jessie ikväll. Vi hade jättetrevligt! Galningarna hade lite problem vid fotograferingen haha...


...så det slutade med detta. Men dem är alltid lika söta!


TACK för ikväll darlings! Ni förgyllde min onsdag!

Nu ser jag att klockan är MYCKET. Tack för idag, slut för idag!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahaha villka muppar! Tack för ikväll gumman :)<3

2009-10-22 @ 00:49:24
Postat av: Veronica

Kjempe fine sko (:

2009-10-22 @ 05:26:34
URL: http://www.veroooo.blogg.no
Postat av: teso

jättefina skor. samma som jag har dom första ;) dom är sköna! och fiiina. pusss

2009-10-22 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0