en helt vanlig måndag


Äntligen frisk. Jag gick hemifrån långt innan jag behövde idag och andades in friskluften med djupa andetag på väg till jobbet. Sjukt skönt att komma iväg hemifrån. Det var till och med kul att måla mascara och spraya håret imorse. Och det var riktigt kul att komma fram också, träffa min kära arbetskamrat och få något att göra. Jag har haft en bra dag. Ikväll har vi ätit chicken nuggets och knäckglass här hemma (inte samtidigt fattar du väl!). Och sedan har vi legat i soffan som vilket pensionärspar som helst och kollat på det iq-befriade programmet "Färjan", och sedan "Fotbollskväll" på det. Nu diskar babe efter maten och jag ska rasta hunden. Sedan ska vi sova. Alltså har dagen varit som vilken måndag som helst, men vem har sagt att vardagar inte kan vara fyllda av kärlek och värme?


Till dig min älskling. Snart, snart är vi sambos för alltid. Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0