HAPPY FRIDAY



FREDAG idag, lyx. Och jag ligger här och dör fortfarande. Funderar på att göra ett försök till att rensa garderoben, men det känns kanske lite väl ansträngande. Det lär ju inte bli några chanel-muffins för mig idag, men kanske DU kan unna dig något extra idag bara för att det är helg på ingång...


Det är så galet lätt att tappa bort varandra i alla vardagsbestyr och all trötthet efter jobb. GLÖM INTE att ta hand om kärleken och varandra. Livet är det som passerar NU!

HAPPY FRIDAY! Nu ska jag bädda ner mig med ännu en kopp té.

 


Kommentarer
Postat av: HANNAH

:). haha tack så mycket! ditt med! :) Kram

2009-10-16 @ 18:01:31
URL: http://jaghannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du går in här -> http://fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12252827 och väntar tills du kommer till Nicklas Hockers idol blogg så är du bäst.. Det skulle betyda så mycket! PUSS!<3 (Förlåt om jag har skickat det här tidigare till dig men jag kan inte hålla reda på vilka jag har skickat till!)

2009-10-16 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0