hjärtligt besök



Min måndag startade ganska trögt med en seg morgon. Det var tungt att gå upp och det var tungt att gå till jobbet. Hur har ni haft det?



MEN, sedan fick jag världens bästa överraskning och besök på jobbet av goaste Esmeralda och hennes fantastiska mamma Louise. JIPPIE! Ni lös upp min dag!

 


Vi hann med en snabbfika tack vare min goa boss som tyckte att jag skulle ta en "tanka-energi-paus".



Från detta lilla underverk strålar inget annat än energi och kärlek. Underbara tjej!

 


Efter chokladmuffins var det dags för fotografering...



Esmeralda posar så fort kameran kommer fram. "Sådan mor, sådan dotter" ;) Visst är hon väl världens sötaste?!



Älskade vän! TACK för idag!



Kan själv!




"Men mamma, det är ju slut..."




"Okej, jag chillar väl lite då istället..."




Jag vill krama ihjäl dig!




Och äntligen en puss.




Jag älskar dig trollunge! Och din fina mamma! Snart, snart måste jag komma och hälsa på.


Ikväll har jag ätit kräftstjärtar framför sista avsnittet av Hollywoodfruar. Nu måste jag knyta mig, tidigt upp imorrn och jag hoppas att den måndags-grå känslan försvinner långt bort med nattens drömmar. Jag tror bestämt att jag ska ställa in mig på en PIGG tisdag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Erika

så sött barn! :D

2009-10-13 @ 11:28:38
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Elinor

Herregud vilet fint barn :D

2009-10-15 @ 21:18:13
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: Elinor

Ja otroligt!:) Tack detsamma! :D

2009-10-15 @ 21:34:35
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0