idag fredag




Juice och kaffe som uppladdning.



Sedan har dagen mest bestått av kaos. Det ser ut som krig härhemma och morgondagen lär ju bli minst lika hektisk.



Fan för att flytta, men det blir roligare när vi lämnat detta place och kan koncentrera oss på det nya. Jag har i alla fall hunnit med en rolig shoppingrunda på IKEA.



Och så hoppade vi in på djuraffären. Disa ska få en snygg ny madrass att softa på. Visst är den fin?!



Hon tycker att detta är lika utmattande som jag, skillnaden är att hon kan sova bort dagen...


...och pussas med sin favorit.

Nu ska jag hoppa över alla kartonger och säckar och ta mig in till badrummet och borsta tänderna. Sedan skiter jag i det här för idag. Bäst att vara pigg imorrn. Vi startar tidigt. Njut av er LEDIGA lördag imorrn ni som är det, och ha en BRA lördag alla! Vi hörs nog inte igen förren imorrn kväll skulle jag tippa på. Puss, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0