JAAAAAAA!


Hurra!!!! Vi vann, vi vann, vi vann. Syrianska gjorde det BRA (2-0) och vi fick lite ro på läktaren redan från och med den sjuttonde matchminuten. HÄRLIGT! Nu är lättnaden stor och det är dags för ledighet med den sköna tanken i bakhuvudet att det blir division 1 även nästa år. Heja, heja, heja!


BRA JOBBAT DARLING!

Nu lägger jag säsongskortet på hyllan och den kommande veckan ligger all fokus på att packa inför flytten. På lördag går flyttlasset (äntligen) till ett större gemesamt hem. SWEET!


Min nya fina kofta har söta flätor framtill.


Jag älskar höstens alla koftor, denna (från HM) har värmt mig hela dagen.

Ikväll ska vi bara njuta av livet och denna fantastiska söndag! Du med hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: S

Vill bara säga att din kille e grymt bra målvakt

tack för att vi får ha en så duktig kille me i vårat lag.. han o alla andra killar i syrianska gjorde våran dag idag =)o d var verkligen värt o frysa för denna VINST idag.... mvh en i syrianska fansen =)

2009-10-25 @ 18:42:48
Postat av: Anonym

Vill bara säga att din kille e grymt bra målvakt

tack för att vi får ha en så duktig kille me i vårat lag.. han o alla andra killar i syrianska gjorde våran dag idag =)o d var verkligen värt o frysa för denna VINST idag.... mvh en i syrianska fansen =)

2009-10-25 @ 18:43:46
Postat av: S

Vill bara säga att din kille e grymt bra målvakt

tack för att vi får ha en så duktig kille me i vårat lag.. han o alla andra killar i syrianska gjorde våran dag idag =)o d var verkligen värt o frysa för denna VINST idag.... mvh en i syrianska fansen =)

2009-10-25 @ 18:44:37
Postat av: Becca

vad bra att dom vann :D

2009-10-26 @ 09:15:40
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0