jag är tillbaka


Efter en vecka av många och långa samtal till Tele2 är jag tillbaka. Jag HATAR telefonköer och nu hoppas jag att detta håller i sig så att jag slipper ringa och försvinna igen. Jag har sknat ER och jag hoppas att ni haft en riktigt BRA vecka!

Jag och Disa har gått lång promenad i solen imorse och nu är det fix, fix, fix på schemat resten av dagen. Jag är ledig fram tills tisdag och imorrn bär det av till ny adress. Dagens to do-lista är meterlång och jag måste sätta fart NU!


Om någon vill köpa bord och stolar så HÖR AV ER! Eller kika in HÄR och sök på möbler/heminredning i Västmanland.

Dagen kallar och jag måste rusa, men jag kikar in senare så ni får se vad jag haft för mig i veckan! Ha en SKÖN fredag kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0