misströsta INTE!


Har alla haft en ganska jävlig torsdag eller? Min kära vän i Leksand beskrev sin dag som fantastiskt jävlig om jag inte minns fel. Och min dag har ju inte heller precis varit underbar...

Jag kan inte med ord beskriva hur TRÖTT jag är. Det känns som om jag inte har sovit på flera dygn nu. Nätterna är helt cp och jag bara snurrar runt i lakanet som någon jävla puppa och FÅR INTE RO. När morgonen kommer minns jag natten som i en dimma, jag kommer ihåg allt jag legat och funderat på och jag vet att jag tittat på klockan minst två gånger i timmen och haft nedräkning tills det är dags att gå upp. Hur mycket jag än försöker att inte stressa över dem få timmar jag får kvar att sova, och hur länge jag än försöker läsa för att bli trött så går det INTE. Det är förjävligt, och jag har inte ens småbarn än...

När jag inte får sömn så fungerar jag inte som människa. Allt blir upp-och-ner och bak-och-fram. Dessutom har jag nyligen bytt preventivmedel så hormonerna svallar och ställer om sig, PLUS att jag har abstinens för att jag nyss slutat röka och kämpar för att hålla mig ifrån dom där jävla cigaretterna. Härligt va?! Behöver jag förklara vilket jävla VRAK jag är. Det är ett under att jag ens varit vänlig mot folk och bjussat på leenden idag. (Det måste ju göra mig ganska fantastisk, eller?!)

Idag bestämde jag mig för att göra något åt detta. Så jag har köpt naturläkemedel som ska göra att jag sover gott. Undrar vem jag dunkar först imorrn om dom inte funkar och jag måste gå upp efter ännu en sömnlös natt. Tidningsbudet som dyker upp runt fyra snåret kanske, eller den döva granntanten?!

Anyways, det jag ville komma till var att min syster ringde nyss. Och vips, så kände jag mig lite bättre. Hon lät glad, och det räckte för att sparka igång den positiva delen i min hjärna igen. Så hur pissiga dagar ibland än är, så får vi inte misströsta... Allt ordnar sig alltid, och det kommer alltid nya BRA dagar! (Jag ber för att jag kommer att ha en sådan BRA dag redan imorrn). Efter regnet kommer solsken...


Dagtid däremot... då skulle jag kunna somna stående. Direkt efter jobbet slängde jag mig här.



Sedan blev jag ju så illa tvungen att ge mig av till Ica Maxi och slåss med alla jävla barnfamiljer och andra retards som inte födda till något annat än att stå i vägen för effektivare männsikor. (Ja, jag ser mig själv som en sådan effektiv människa). Men jag kom levande därifrån och kylen är full, jippie.


Den minsta och sötaste av oss med efternamnet Edvall. By the way så ÄLSKAR jag kristallkronor. Visst är den här fin? Jag tror att det är min farmors gamla... Jag har en jag med, i hallen. Och denna höst ska jag ägna mina lediga helger åt att hitta ännu fler och ännu större på olika loppisar. Lite coolt med en kristallkrona (i olika former och storlekar) i varje rum kanske?

Ikväll har jag ätit köttbullar hos mamma. Ibland behöver man bara komma "hem" en stund. Nu ska jag ta piller och läsa i min bok och se vart det leder... Wiiho. Till John Blund HOPPAS jag!

 

Phu, tack för att jag fick klaga av mig. SWEET DREAMS (haha, I WISH).


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas att du vaknar utvilad idag denna underbara fredag!! PUSS

2009-10-02 @ 06:59:25
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0