resten av veckan




Jag fikade och mös med goa Tessan (som är hemma från Stockholm på höstlov) i torsdags. Så KUL att ses igen och catcha up lite när det var sååå längesedan sist. Vi garvade åt massa gamla minnen och hade jättetrevligt.


Vi åt goda varma smörgåsar med feta ost, oliver och massa annat gott. MYS! Och sedan...



...fick jag en inflyttningspresent! Jättefina vinglas från Ittalla (eller hur det stavas?!). TACK vännen!


Syrran har varit här mycket i veckan och hjälpt mig att packa. Guld värt! Här garvar hon åt gamla bilder...


...och jag blev typ såhär trött innan jag ens börjat organisera här hemma.


Först ska man packa, och sedan ska man packa upp. Tur att man inte flyttar så ofta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0