sämsta onsdagen på länge


Jag mår fan skit, jag tänker hela tiden att snart blir det bättre, men det blir det fan inte. Men jag SKA jobba imorrn. Alvedon is the shit. Tid är pengar och jag har inte tid att ligga hemma en dag till, så det så.


Glass med chokladsås till lunch...



...och sedan kom pappa med cheeseburgare och pommes på eftermiddagen. GULLIGT!


Här har jag legat hela dagen. Liggsår, det är så jävla tråkigt.



Jag och Disa har mest kollat på film. B-friend har flytt lägenheten, han var inte så sugen på smittande pussar inför helgens viktiga match. Jag förstår honom. Jag har fått fina sms så jag får väl nöja mig med det for now. Han ska förresten se Sverige - Albanien och Zlatan live ikväll på Råsunda. Jag har tappat tron på Sverige så jag ska se Grey´s Anatomy istället.


Disa har den bästa platsen i tv-soffan. Hon löper (har mens), därav den lilla söta blöjan.

Nej nu ska jag ta en dusch, nässpray och alvedon och sedan blir det soffan igen. Nu vill jag att ni alla håller tummarna för att jag ska vara bättre imorrn, kom igen!

NJUT
din onsdagkväll!

(Till dig som undrade över min hårfärg så använder jag Wella´s intensivtoning i färgen CHOCOLATE. Finns att köpa hos frisörer.)


Kommentarer
Postat av: F

Sv: Aww, tack så mycket :D

2009-10-14 @ 21:09:43
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Stackars liten! Krya på dig, det ser iallafall ut som att du och disa har det ganska mysigt i sängen ändå:) miss you pussen

2009-10-14 @ 22:02:21
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Är du nöjd med ditt liv? =)

Om inte vad vill du ändra?

2009-10-15 @ 05:03:13
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0