SNORIG tisdag


Hej mina darlings.

Jag har garvat ihjäl mig idag på jobbet. Fan vad sjuka saker vi kan snacka om och garva åt alltså. Det är så jävla kul att jobba med någon som är lika puckad som jag själv.

Inatt låg jag vaken och hade ont i halsen, och idag har jag nyst och snytit mig hela dagen. När jag kom hem tog jag ut Disa på en fotbollsmatch. Och när jag kom in kraschade jag. Nu ligger jag i soffan med frossa, svettningar, snorpapper, en täppt näsa och ett trögt huvud. Jävla skit, jag ska ta c-vitamin och ine bli sjuk denna gång heller, det brukar funka att intala sig att man klarar sig.


Eftermiddagens sysselsättning. Inte så smart kanske. Men det är lätt att vara efterklok. Nu ska jag laga spaghetti och köttfärssås tills babe kommer hem från träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0