SUNNY sunday


Good morning angels! Hur har ni det?

Jag håller på att vädra ur all sjukdom ur hemmet och tvättar sängkläder. Nu får det vara slut på influensa och svettiga lakan! Jag har kollat på nyhetsmorgon och ätit en lååång frukost. SKÖNA söndag! Ska hinna ut på en promenad också medan solen skiner är planen.


Jag längtar efter b-friend idag. Pga smittorisk och sjukdom har han varit VÄLDIGT frånvarande denna vecka. Viktiga matcher kvar och EJ läge att bli sjuk. Men ikväll ska vi pussas, äntligen. Just nu är Syrianska i Stockholm för att möta Valsta Syrianska. Avspark 14.00, HEJA Västerås! Och HEJA min favorit målis!

NJUT DIN SÖNDAG!

 


Kommentarer
Postat av: kerstin

jaa det är min naturliga :) haha lyx är att få vara ledig en söndag, kommer knappt ihåg sist jag var! ;b ta hand om dig och krya på dig :)

2009-10-18 @ 15:23:08
URL: http://kerstn.blogg.se/
Postat av: pernilla

SKÖNT för dig att komma ut imorrn ! :) PUSS!

2009-10-18 @ 19:19:06
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0