svettigt


Jag minst sagt svettas. Jag och baby har nu ätit spaghettin och köttfärssåsen (det var galet gott btw, jag är grym på köttfärssås) och talat om inredning mellan mina nysningar. Det kommer att bli bra det här, vi tycker mer och mer lika för varje dag som går. Älskade b-friend. Det är alltså inte pga oenighet jag svettas, det måste vara feber. Men jag ska, ska, ska jobba imorrn. Så nu är det alvedon och nerbäddning på mitt schema. Vad gör ni?


Jag bjussar på en fin bild på mig och mina fina människor istället för en svettig feberbild. Bra va?! Nu får ni sova så gott alla, så "ses" vi imorrn. NATTA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag diggar din blogg den e fett skön (: kolla min blogg och lägg en gullig kommentar peace n love ! <3

2009-10-14 @ 00:59:41
URL: http://nimanouvic.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon :)

Allt bra med dig idag? :D

2009-10-14 @ 11:17:14
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0