taco-torsdag!


Hej darlings! Hoppas att ni har läget under kontroll. Helgen närmar sig och jag tror att vi alla längtar lika mycket... Här har ni min torsdag:



Jag har haft ett av dem nya paren idag. Och varje gång jag gick förbi spegeln på jobbet var jag tvungen att titta.



Nu älskar jag dem här också. Jag skulle kunna ha hur många par skor som helst. Det enda som saknas är space i garderoben...



Jag var på Ica och handlade hem mat till kvällen också, men jag träffade inte på "praktikant-Jerry" tyvärr...



Lyx att få skjuts hem från jobbet. Idag slapp vi gå i kylan med tung matkasse.


Nu har jag och min man ätit upp all tacos och sedan lite godis till efterrätt. Vi har landat i soffan och pudeln turas om att använda oss som liggunderlag. Hennes egen korg är inte god nog.


Nu hojtar han från soffan att jag ska stänga av. Vi ska kolla på film. Undrar om den är bra?


Kommentarer
Postat av: terese

Den är jätte bra. Han är sjukt snygg kanske därför ;)

2009-10-22 @ 23:19:19
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0