tacos IGEN?!



I eftermiddags drog jag med min syster hit på en HÄRLIG shoppingrunda som gjorde min fredag. JIPPIE! Vad det är KUL att shoppa med en syster, särskilt min syster! Jag fick med mig bra grejer hem, bla fräscha undies, kofta, halsduk och t-shirt. På IKEA handlade jag sängkläder och handdukar och hämtade ännu mera inspiration. Shopping är allra bäst på fredagar, eller hur?!



Frida är nog den enda jag känner som kan köra bil med slutna ögon...



Vi åkte hem och hämtade Disa som var på sitt bästa humör idag...



...sedan plockade vi upp snyggis-brorsan.



Vi åkte hem till mamma där det serverades tacos. Klassisk fredagsmat(?). Det var lika gott idag som igår.



Syskonmys.



Sedan drog Niklas iväg på fest och jag och Frida la oss framför tvn.



Imorrn är det lördag och jag ska upp och iväg till jobbet. Så nu är det sängen som gäller för min del. Jag hoppas att ni njuter av er fredagkväll och har haft en bra dag! Helgen har startat! SOV GOTT ALLA!



Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

MYSPYS! Vad mysigt att shoppa på en fredag JA! Visa fynden ;). Hade gärna hängt med er två sötnosar på IKEA. Love you. Jobba lugnt imorgon. Puss

2009-10-23 @ 23:24:13
Postat av: terese

Myyyys. Kan inte vänta tills vi ska ses på torsdag älskling. puss

2009-10-24 @ 11:15:30
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0