uninspired


Jag har liksom tappat tråden dem senaste dagarna, när det gäller detta alltså. Men eftersom det var lite av ett besöksrekord igår så ska jag ta mig i kragen och komma igen. Det känns bara så förbannat tråkigt att skriva/läsa om att jag jobbar, och det är ju det jag gör hela veckorna. Jag får börja hitta på annat att skriva om helt enkelt.


Igår var pudeln hemma med husse hela dagen (jag VILL ha en till, men det går han inte riktigt med på), och när jag kom hem från jobbet gick vi ut och spelade fotboll. Eller Disa spelade fotboll, vi sprang inte så mycket i onödan. Jag övade lite på mina målvaktsskills som sitter LÅNGT inne haha. Jag har aldrig sett en pudel så lycklig som när vi plockar fram fotbollen. Sedan låg hon utslagen hela kvällen, asskönt.

Jag var förresten också ganska utslagen. Jag tror att jag somnade innan elva för sedan minns jag inget mer av kvällen. Innan dess kollade vi såklart på Hollywoodfruar. Och så åt vi Gott & Blandat, och youghurt och choklad till kvällsmat.


Idag skulle jag helst ligga i soffan hela dagen och äta muffins.


Enkelt vardagstips som gör dagen garanterat roligare. Go for it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0