ännu en förlust


Fotbollen var ju sådär. 2-4 förlust för det röd/gula hemmalaget, men det kändes inte riktigt rättvist tyckte jag. Nu kan vi ju hålla tummarna för att att det blir spel i ettan även nästa år. Min babe var i alla fall lika het som vanligt, men det hade ju varit kul med en vinst...


Det regnade lite till och från men sedan kikade solen och denna fina regnbåge fram.


Min vän Lina och hennes Daniel var med och hejade. Disa var nöjd för hon fick sitta i knät och Lina klappade henne oavbrutet i 90 minuter. Lycka!


Go Syrianska... Vi hade behövt skrika lite högre kanske för bättre utdelning?

Imorrn är det en ny vecka IGEN, jag fattar inte hur fort veckorna går. Snart firar vi väl jul. Nu ska jag äta upp mina sista cashewnötter för den här helgen och slötitta lite på treans söndagsfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0