äntligen helg


Slut nu på denna fredag och helgen startar. Jag har haft en bra dag, vaknade i en varm famn och möttes av leenden på jobbet. Jag är för en gångs skull ledig hela helgen och det känns SKÖNT!


På jobbet, i personalrummet/lagret har vi en tuggummiautomat. Vi kan ju lugnt säga att vi hade ganska mycket dötid idag utan kunder. Så, vi tuggade tuggummi, och Lina försökte få ut så många färger som möjligt. Undrar hur många vi tuggade? Sedan spottade Lina ut dem på ett papper. Ganska udda beteende kan tyckas (?) men tillslut tar man vad man har närmast till hands när det blir dött i butiken för att roa sig själv. Lina, my sunshine!




Jag tuggar och tuggar haha...


HAPPY FRIDAY!


Ikväll har jag och Tessan ätit Big Mac och tittat på Idol...



Puss på er!



Disa och Tessan passade på att mysa lite i soffan.



Efter Idol satte vi på den här filmen från en gammal tjejsemester. Och herregud vad vi har skrattat. Minnen är KUL, alla bra minnen ska man bevara länge!

Efter denna skrattfest säger jag godnatt för idag. Hoppas att ni njuter av er fredagkväll vad ni än har hittat på. "Ses" imorrn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0