bitterfitta


Jösses vad denna vecka har startat trist. Regn, PMS, allmänt pissigt. Imorrn är det onsdag, då måste jag ställa om. Så att den längre hälften av veckan blir bättre. Easy fix, nu ska jag inte vara på dåligt humör mer. När jag kom hem från jobbet idag tog jag ut aggressionerna i städning. Det är ett sjukt bra sätt att slösa sin ilska på om man är irriterad, det blir SKINANDE rent (man skrubbar ju så jävla hårt). Hela badrummet glänser och jag dammsög också innan jag gav upp och nästan dog av hunger.

Jag har ätit mackor och haft en ensam kväll. Men jag njuter av att det är tyst och jag ska snart njuta av att gå och lägga mig. Jag har legat vaken två nätter i rad nu (därav det dåliga humöret?). Jag har ingen aning om varför. Eller har jag det? Hur många biverkningar kan det komma av att sluta röka? Händer det verkligen så mycket i kroppen att man till och med kan ligga sömnlös? Hes och rosslig har jag blivit också. Ologiskt. Men det var någon som sa "att så blir man när flimmerhåren växer tillbaka i halsen"... Om det inte lönar sig att vara utan cigaretterna snart så måste jag börja med tyngre droger. Jag MÅSTE få sova.

Ja, det var väl den tisdagen. Ensamtid, städning och abstinens. Jag har världens mest välbehövliga sovmorgon imorrn, så kom igen nu John Blund, låt mig somna.


Kräftor i augusti...



...med bland annat Elin och Mohsen. Vilken klockren kväll det var!

Nu ska jag inte längre tynga ner er med mitt gnäll. SWEET DREAMS!


Kommentarer
Postat av: pernilla

HÅLL UT ! Det vänder snart.... love you!

2009-09-22 @ 22:40:12
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Anna

HANNA! Jag blir helt superpeppad och glad av att du håller på att sluta röka så jag hittar på föreläsningar i huvudet om HUR BRA det är att sluta röka, som jag sen vill dra för dig när det känns TUNGT! Du kommer att ÄLSKA dig själv när du är 30, 40, 50, 60 (osv..) år gammal för det du gör JUST NU! GE INTE UPP! Som sagt, finns här med föreläsningar om det är så ;) Kram!

2009-09-22 @ 23:20:12
Postat av: anna

http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=27206



Bara läs detta!

2009-09-22 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0