last nights party



Vi startade gårdagkvällen med att dricka vin och snacka skit hemma hos mig. (Och jag ser att det visst snart är dags IGEN för att färga utväxten, det är helt otroligt. Tycker att jag gör det hur ofta som helst).



Fina Emma lös upp kvällen med sin närvaro.



Och bästa Pernilla var hemma från skolan över helgen så hon kom förbi för lite tjejsnack.



Här vet jag inte vad? Ett försök att vara rolig?



Hmm ja, någonting i den stilen...



Emma och jag garvade lika mycket som vanligt igår. Vi har alltid kul!



Puss på dig vännen.





Sedan drog vi. Pernilla var inte på krogen humör så hon var snäll och körde oss ner till stan.



Jag och Emma slutade här. Varför envisas man alltid med dom där sista drinkarna?


No comment haha.


Den obligatoriska pussen igen.


Time to go. Sedan spenderade jag alldeles för lång tid på att vänta på bussen. Hallå Taxi? Trög var jag.

Tack gumman för ännu en rolig kväll! Och tack Pernilla för att du kikade förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0