kyckling, ris och en för stor jacka




Jag fick hem jackan från Ellos idag...



...Tyvärr kändes den stor så den får åka tillbaka och en mindre är beställd på nytt till mig. Den kändes alldeles för rymlig och puffig både över ryggen och i armarna. Och nedtill känner jag också att jag vill ha den lite mindre. Fel storlek helt enkelt, annars gillar jag den. Så nu är det bara att vänta tills det nya paketet dimper ner.



Min kille tränade inte idag pga sträckning i ryggen, så han var hemma tidigt för en gångs skull och vi lagade kyckling och ris tillsammans. Såhär såg det ut när vi var klara. Slut, alltså var det väldigt gott!



Till efterrätt åt jag lite sega chips som var kvar sedan helgen. Jag är inte så kräsen. Sedan skickade jag iväg ett mejl till min extrafamilj som jag har i USA. Fy, vad jag saknar dem. Nu ska jag bara vänta på svar.



Right now hemma hos oss... Champions Leauge på TVn och jag vid datorn haha. Men snart är matchen slut och då ska vi umgås lite och prata om framtiden. Jag älskar att drömma och prata om framtiden. Typiskt tjejer?



Disa sympatikollar på fotbollen hon med för att få den skönaste platsen i soffan...

Vi hörs imorrn vänner, hoppas att ni njuter kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0