god morgon torsdag!


Gud vad jag känner mig virrig denna vecka, jag vet knappt vad det är för dag. Det känns som onsdag. Men det är väl torsdag? Bra, lite närmare fredag och helg. Hur som helst, GOD MORGON! Jag hann precis med en 45 minuters promenad innan det nu började regna. Hoppas att det hinner sluta tills jag ska ta mig till jobbet.


Youghurt med bär och solrosfrön till frukost, mums. Och en galen morgon-busig pudel.


Update: Nu har jag försökt med det här inlägget i typ en timme. Internet och blogg.se vill inte som jag vill. Nu har det i alla fall slutat regna och jag ska ge mig iväg. Måste hinna med lite lunch också innan jag börjar kl ett.


Dagens kloka ord!


Nu måste jag rusa, puss på er!






Kommentarer
Postat av: teso

puss på dig gumman! du är så duktig med rökningen! :) för mig går det oxå bra med nedtrappningen..är dock inte så tufft än. blir värre nästa vecka ;) PUSS igen haha

2009-09-24 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0