good girl gone bad


Rubriker kan fan vara det tråkigaste i världen att komma på. Nej, jag är fortfarande en bra tjej och jag har inte blivit dålig, men jag lyssnar på den där låten just nu. Och jag lyssnade mycket på det albumet när jag bodde i Boston. Så, därav rubriken. Skittråkigt jag vet. Men rubriker överhuvudtaget suger ändå alltid så det spelar ingen roll. Bitterfitta?

Här kommer min dag:


Jag blev såhär överlycklig idag...



...när jag blev överraskad med sjukt god kladdkaka.


Det var desto deppigare borta i hörnet för där fick man inte smaka. Och så halskrage på det. Life sucks sometimes?


Lina gick väldigt spontant och klippte lugg på eftermiddagen. MODIGT. Och visst blev det fint?!


Hemma från jobbet. Rosé, chicken nuggets till kvällsmat och film. Perfect tuesday? Oh yes!


Vi hittade Disa i sängen, hon har lärt sig att hoppa upp där själv trots att den är HÖG. Kul, aldrig mer en natt i ensamhetens tecken?

Nu måste vi gå och lägga oss. Imorrn blir det IKEA. Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0