good morning TISDAG!



"Beeing happy doesn´t mean that everything is perfect. It means that you´ve decided to look beyond the imperfections".


Igår kväll var en typisk måndagkväll. Vi åt köttbullar och makaroner. Och kollade på tv och åt lite godis. Sedan skulle jag diska, och då fick jag en glasbit i fingret, så innan läggdags blev det en liten operation. Spännande avslut på en basic måndag. Nu är fingret friskt igen.

Jag har sovit med armar runt mig hela natten, i en varm famn, jag älskar det, helst vill jag aldrig gå upp.

Nu ska jag kladda på lite mascara och sedan iväg till jobbet. Hur ser er dag ut?


Vad du än ska göra, ha en SKÖN dag!


Idag saknar jag
ER extra mycket! Tänk att Esmeralda varit såhär liten... Igår började hon på dagis. STORA tjejen! Längtar tills vi ses igen!

Nu måste jag rusa...

 


Kommentarer
Postat av: lollo o esmeralda

tack vännen, vad glad jag blir:)

hoppas verkligen vi ses snarast!

puss o love to you

2009-09-29 @ 21:37:31
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0