halvkrasslig myskväll


Varken jag eller Baby är helt hundra idag. Jag har haft ont i halsen sedan igår natt och nu känns det som om det går åt helt fel håll. Jag får inte, får inte, får inte bli sjuk. Jag har klarat mig från det i så många år nu (har inte varit "ligga-hemma-sjuk" sedan jag bodde i Boston 2007) och jag vill inte och har inte tid nu heller. Så jag ska ta alvedon innan jag somnar och hoppas på att det är borta imorrn. Vi har haft det väldigt mysigt ikväll i alla fall, trots våra krämpor.


Vi kollade på The reader som fått så bra kritik överallt. Men jag blev ganska besviken. Den var okej men hade absolut ingen wow-feeling. Tur att vi hade en stor skål godis och flera samtalsämnen när det blev långtråkigt.


Vi är lite som två nykära femtonåringar ibland och ägnar oss faktiskt åt att hålla varandra i handen i timmar vissa kvällar.


Doftljus. (Hittade en funktion på kameran som hette "candles", och då blev det såhär. Lite julstämning?!)


Just nu: Champions Leauge och Barca (såklart?!). Men det är strax slut och då ska vi sooova. Och JA, vi SKA köpa en ny TV haha.

Jag hoppas att DU haft en skön lördagskväll och njuter av helgen. Kanske är du på dejt? Bio? Eller utekväll? Vad du än har för dig så hoppas jag att du har KUL.

Nu önskar jag er en GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0