hannas humör skjuter i höjden!


Hej snyggo. Jag känner mig bättre idag. Jag känner att jag är på rätt väg, jag ska klara att fimpa för gott, jag känner mig redan gladare. Jag sov gott inatt och jag sov nästan tills klockan ringde utan att vakna och vrida på mig under natten. Sådär ja, några sådana nätter till och jag kommer att studsa fram om dagarna.

Har varit ute på en prommis imorse, det är ju SKÖNT med höst och frisk luft och löv på marken. Idag skiner ju till och med solen. Vi gick lite i skogen och Disa var hur excited som helst över alla löv som blåste runt och alla höst-dofter.


Kolla vilken gullig klänning. Hon ser ut som en blomma.



Hur många brudar längtar inte till sin egen bröllopsdag...


Du är helt fantastisk! Dessa bilder får bli vår start på dagen och dagens pepp.

Nu ska jag röja lite efter morgonens kaffe och frukost här och sedan är det jobb. Helgen närmar sig, så njut av din onsdag!

TACK ni som peppar mig här med kommentarer! Ni hjälper mig mer än ni kan ana! Anna, det kan hända att jag ringer för föredrag när det känns tungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0