hur spenderar ni er fredagkväll?



Jag har ätit lax och couscous med avocdo, keso och solrosfrön.



Traskade ner till stan i mina absoluta favoritskor och mötte upp Pernilla. Vi hade lust till lite shopping men konstaterade snabbt att utbudet var torrt. Vi hittade just ingenting, det sög. Handlade lite basgrejer som alltid behövs, och så underkläder förstås efter förmiddagens spontana urrensning.



Idag har jag haft på mig T-shirt från Zara med tigertryck.



På språng.



När jag gick hem såg jag ett träd med några röda löv. Höstens första?



Och solnedgången var såhär fin.

Nu ska jag faktiskt snart hoppa i säng. Ensam, för darling ska till Umeå. Japp, fotboll såklart. Men han stack nyss in huvudet här för att hämta lite nödvändigheter och stjäla en hej-då-puss. Så jag ska nog klara mig ett dygn eller så tills han är hemma igen. Och dom här fotbollsresorna har jag en känsla av att vi båda kommer att uppskatta väldigt mycket när vi snart är sambos på riktigt. Man behöver längta ibland.

Hoppas att du har en UNDERBAR fredag vad du än gör!

Imorrn blir det först jobb, och sedan FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0