jag somnar


Sådär, nu har vi ätit korv. Den var stelfrusen så jag la den i varmvatten för att tina men sedan smakade den mest bara vatten tycker jag. Anyways, vi blev mätta i alla fall och det var väl det som var grejen.

Jag har inte så mycket mer att dela med mig av idag. Ska ut med Disa en snabbis nu och sedan tror jag att jag kommer att somna. Kanske försöker hålla mig vaken liiite till för att umgås och pussas lite. Men det är Champions Leauge på TV och det blir jag så sömnig av.


Svensk husmanskost? Det ser ju inte så kul ut. En väldig blandning av pasta blev det också, tre olika sorter som höll på att ta slut fick åka ner i kastrullen.

GOD NATT TISDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0