ledig fredag


Jag är ledig idag, jippie!

Vi sov länge och tog en lugn skön förmiddag. Sedan har jag motionerat fram och tillbaka mellan lägenheten och tvätstugan, satidigt som jag har kikat inredning (på internet) till vårat nya place. Förlåt att jag tjatar om det varje dag, men JAG LÄNGTAR!  

När jag är klar ska jag ner på stan och försöka hitta något plagg att förgylla helgen med. Jag måste handla nya underkläder också, till både mig och min man. Oops, men jag är mästare på att slänga gamla sunkiga kläder i stora tunnan nere i tvättstugan när jag ändå är där nere och sorterar tvätten. Då blir jag liksom kritisk och mycket riskerar att skickas i sopen. Idag var det massa gamla undies som sorterades bort, så i eftermiddag blir det till att handla nytt.




Marily var en mycket vis kvinna!

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mysigt att ses idag gull. Puss!

2009-09-25 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0